Wednesday, February 9, 2011

kelucuan =P

Semalam mak long datang umah ikut abah dari pantai remis n tok minah ta ikut plak..Ble aku tanye mak long cakap tok nantok dye maleh la na pegii..Emm aku pon da paham la prangai owg tue2 an deme ta suke nak jalan2 sangat.Aku tau la lau mak long dtg ni pon msti la ade medical check up(omputih gitu) kat Hospital Seri Manjung.Lau kowg nak tau la an atok aku da meninggal n nenek aku pon dok sowg jea an kat uma kampung so mak long la yang dok teman tok..sian tok huhu :(

Dependekkan citer la mase aku balek dari solat asar dari masjid aku pon masok la bilek nak tukar suar jeans aku kpd suar track.Aku pon masok la bilek n aku nmpk mak long tgh solat..Aku pon nan gile nye tros bukak suar jeans den capai la suar track yang aku letak kat kerusi..Tibe2 mak long usha blakang mak oii  =]  Aku teros menjerit ALLAH..(hahaha malu ciott aku)Pastu mak long tnye nak sejadah kea..Aku nan muke merah nye tros pkei suar n ckp eeh  xpe owg da solat.. :p Naseb la mak long ta cakap pe2 aku pn tny la mak long da solat ke blom dye ckp la bawu na start(amek niat la kot) :p :p Hahahaha padan muke aku jangan igt owg ta nmpk kte wat pe tapi ALLAH selalu memerhatikan kite!!

No comments:

Post a Comment