Tuesday, February 1, 2011

what name??

Eemm..kowg msti tertanye plak nape aku bubuh name blog aku ni 'stranger in the nite' an..Ade mmbe aku tanye nape ko x kasi name 'Caklempong' kea??'Tesciak' kea??Ni p kasi name omputeh plak tu adeke patut..Haha buat tergeliat lidah jea.Tapi aku berpendapat sebaliknye krn aku menciplak tajuk lagu dari sebuah band tempatan yang bernama 'Suka No. 23' yang berasal dari Ipoh(eypo chorr) dengan lagu hitz nye 'You Stranger In  The Night'(panjang gile)>>Tapi aku cakap lagu dye memang gempak baii dan ade kene mengena dgn diriku yang lemah ini ;)..





                                               *ni la deme yg sebenonye hua3


So kowg leyh la dengar lagu diowg niey kat fb dye suka no 23 pastu like la skali..Kowg ley gak g dgor kat www.xfm.com.my  Support la muzik tempatan!! 

No comments:

Post a Comment