Thursday, June 2, 2011

Kemaktaban...



Wokeyh sebenarnye aku tak lah masuk ke UM seperti yang aku gembar-gemburkan arituh ini kerana aku mendapat tawaran yang lain yang aku rase lebih mantapp dari UM tuh.Tapi aku memang dapat tawaran ke sana lah.Yang beznya ade membe aku yang dapat UM tuh amek sama kos nan aku dye cakap budak lelaki ade 40 sahaja sedangkan wanita pulak 93 orang.Haa..kan pening tuh lau aku masok kompem dok nervous nye almaklumlah dulu skola menengah kami sume dak laki-laki jea ni bile masuk u ramai pula bidadarinya..Ish3 ke situ pulak aku..Astaghfirullah~

Eh merepek jauh pulak sebenarnya aku mendapat tawaran ke IPG atau nama senangnya maktab lah.Aku dpt IPG kat Bangi.Huhu jadik warga pendidik la aku kan..Camner la agaknya nanti bila aku nak berhadapan dengan murid-murid aku??Sebenarnya dulu aku pon tak la minat sangat dengan sektor pendidikan nih mungkin hati aku sudah menerima cahaya hidayah dari ALLAH yang membuka hatiku ini??Sama-sama la kita tengok nanti ek..

No comments:

Post a Comment