Friday, February 18, 2011

eh da abeh!!



Sedar x sedar drama bersiri Adamaya(ulangan jea)yang bez tuh akhirnye tamat la suda slpas aku dok layan jea citer ni dkat sbulan lebey kot..Aku pon bersyukur lah ending cite dye pon happy gak la bak kate org happy ending gitu..Tercapai gak la aku nye keinginan nak tengok drama Adamaya yg bez lagi jiwang tuh.meskipun aku x reti bab2 camni tapi aku dok feeling saje ble tengok cite nih.Lebey2 lagi ble si maya tu dok nanges aku pon dok cedey gak haha ;p.Apepon tanx la kat tb 3 yg nak ulang drama terbaek ni n skang dye pon da tamat suda..Lepas nih aku ley la tido awal ckit sebab drama ni stat pukoi 12.30 tgh malam~.~Xyah la lebam2 bijik mate dok taham smate2 nak layan cite bez nih huhu...Sebelum aku terlupe meyh la kite sedekahkan Al-Fatihah kpd Faizal Yusof (Dani) yg dok kaco Maya tu!! Yang suda meninggal awal taun aritu.Moga beliau ditempatkan bersama org yang beriman..Aminn~~

No comments:

Post a Comment