Monday, February 21, 2011

a trip :)

Salam korg ni aku nak la kongsi pic yang aku amek semalam ketika aku nan family mlawat adek aku yang kini mlanjutkan pelajarannye di seberang laut..haha bukan la Spore ke hape juz Pulau Pangkor je ;p..Mule2 aku pon malas la nak pegi(igt nak men fifa je)tapi ble aku pikir aku pon da lame ta nek feri niey bek aku ikot je..haha ley cuci mate tengok betis amoy!!


Aku pon xd lah exited sanat nak pegi Pangkor pon tapi dak2 niey la yg suke gile ble mama kate nak bawak
deme melawat Wan...Memang la seingat aku kami da lame x pegi sini walaupon umah sekangkang kucing je(maleh nak gune yg btoii sbb kere busuk)Btoii cakap abah "Kalo dok dekat mesti x ase ape an walaupon Disneyland" *Maaf ayat ini telah diubah berikutan masalah teknikal :p


Emm ni la suasane di dalam feri tersebut(nmpak cambez tapi panas ya amat)..Aku pon dok penin2 je tahan bau asap ekzos dye tapi x de lah nak muntah plak..Budak2 ni aku tengok rilex je.Sementare boring2 aku nan abah ade lah tunjuk mcm2 kat kteorg.Aku pon da boring2 nie layan la lagu Airplane lagi masyuk..


Tapi yang bez waktu balek la sbb kteorg dapat nek feri yang on air haha..Ase cam cite Suite Life On Deck la plak kan..Aku nan abah nek je feri tros pegi depan nak dok dkat dek kapten kapal.Aku tanye abah ley ke kte dok cini abah cakap ble dye mara kte masok la..Aku dok tepi2 je tapi org len ley lak dok kat depan tuh aku rase mcm Titanic pon ade(part deme dok plok kat ujung kapal tuh)


Laen cite plak utk adek aku yang berdue nih x abeh2 nak wat havoc je tadi waktu melawat Wan da brape kali kene sound nan abah.Ate asyik nak belari je x takot langsung.Waktu nak balek ni plak deme pon asyikk je nak ke sane ke mari(bukan ape kang jato masok laut kan haru)..Feri ni aku tengok laju la plak tu la feri ni ade goyang2..Kang dak2 tu masok laut sape nak g kutip xkan la pakcik yang dok cuci feri ni plak.Semestinye la aku sbagai abang yang ensem dan bertanggungjawab nak terjon..Haduii :)

Apepon trimas la korg yang dok bace blog aku ni..Keyh la chow luh!! Assalamualaikum~





No comments:

Post a Comment