Tuesday, March 1, 2011

addicted...



Salam kepada semua yang membaca blog aku niey.Aku nan ase rendah diri agi kecil mengucapkan terima kasihla kepada kowang yang sudi bace blog aku yang x seberape nieyh..Emm aku nak share la cket mengenai keasyikkan aku bermain permainan yang dinamakan 'Fifa Online 2' di mana aku telah berjuang habis2 an untuk mencapai kejuaraan berganda...Huhu :)  Bukan hape setelah berjuang bermati-matian aku telah berjaya menjuarai Champions League( tu pon nak gtaw kea??) bersama Valencia.Disebabkan aku asyik sangat nampaknye aku telah mencuba untuk membeli dye punye topup yang beharga RM24(siott mahal!!) untuk mencuba dari persefektif berbeza.Den aku pon bukan hape ley la aku dapat lp banyak cket so aku leyh la membeli pemain kegemaran lagi power untuk meningkatkan kehebatan pasukan aku!!Keyh la sape x tak men fifa agik leylah try men ek..Adiosss :)

No comments:

Post a Comment