Tuesday, March 22, 2011

AHM



Salam sume semalam aku da janji an aku nak share pic motor aku yang baru niey..Semalam gak pepagi aku da ronda2 satu pekan tempat aku (x ley gtaw) lah untuk merasai camner kehebatan kuasanya..Yang beznye enjin dye pickup (mmglah baru beli) dan gear senang tukar lembut je (ala2 smoth criminal).Ade semalam aku saje lah bile kat trafic light bile lampu start hijau je aku terus pecut,bukan ape saje je nak test pickup dye.Ternyata ianya 'pantes' bak kate wak Sudin Joko Anuar.




Emm tapi yang aku dok suke sangat nan moto ni bukan ape sebab no plat dye je.Yelah dari aritu lagi aku dok pujuk mama supaya dye pujuk abah beli motor.Sebab sebelum ni plat dye AHK (ni no plat Perak yea) , so aku beria lah dok pujuk mama suwo beli motor tang tu gak.Tapi dan2 lah dah kuar AHL so aku ade frust lah di situ.Pastu mama cakap xp lah tggu sampai AHM aku pon emm redha jelah.Korang mesti plek an ble nengok asal lah aku dok sebok nan AHK tuh.Bagi aku AHM tuh maksudnye = Azri Hazwan Kacak...(macam budak2 dok translet huruf satu2)Haha lau korg bace msti ase nak muntah kuar darah kan..Yelah suke ati aku lah kan janji aku bahgie...Dah tu skang da masuk AHM aku pon assume lah sebagai Azri Hazwan Macho..Hehe yang laen tu jangan jelez eh!!

No comments:

Post a Comment