Monday, March 21, 2011

menanti ;p




Uh aku da cuak giler2 niey bile memikirkan antara perkara terbesar yang berlaku dalam idop aku dan ini akan menentukan kejayaanku untuk di akan datang.Aku pon penin la dok risau bile lah result spm mao kuar niey sedangkan kalu taun2 lepas time2 camniey mmg da kompem kuar punye.Aku dengar dari khabar angin dari membe2 sume result kuar ari rabu niey.Emm itu aku x kesah yang pentingnye bile aku amek result nanti moga2 aku mendapat keputusan yang cemerlang..InsyaAllah
Lagi satu aku pon dok pikir nanti nak gi skola nak naek hape niey??Kalu aku mao je bawak moto baru tuh,tapi kene la tanye mama nan abah luh.Kalu dapat leyh la ajak membe2 aku join skali ley wat rombongan ke eypo.Aku pon da lame x jumpe membe aku kat skola niey jadi windu muncul di jiwa ini..hehe
Apepon aku mengharapkan keputusan yang terbaek dalam keputusan peperiksaan ini agar aku berjaya di dunia dan akhirat!!

No comments:

Post a Comment