Thursday, March 17, 2011

kenangan lalu...

Huhu story ni minggu lepas punye tapi ini blog aku yang punye suka ati aku lah nak buh apekan!!Bukan ape arituh aku nan beberape orang agik membe aku dok asyik usha bola kat mamak tetiba muncul satu idea geliga iaitu mau menubuhkan satu reunion gitu..Den satu persepakatan telah dibuat iaitu ia akan dibuat dengan jayanya oleh kami..Tetapi setelah diduga banyak gak la songeh dari membe2 yang laen gak(hampeh toii)yang dok protes.Aku pon plek nan depa nie jap suwoh buat ble nak buat banyak plak bunyi nyee.So aku nan membe aku ni(selaku penganjur)merase hampe gak dan nak putus ase,tapi satu membe lame aku yang dari Langkawi pon sanggup datang aku nan membe aku mendapat suntikan semangat  untuk melaksanakan impian murni ini.Akhirnya satu reunion yang kecik2 dapat gak aku nan membe aku laksanakan dengan terbaeknye iaitu bermain futsal pada sebelah petangnya dan acara makan2 pada sebelah paginya ampeh gile!!(aku nan membe aku sebagai organizer serta membe Langkawi je yang ade)Abah kate x p kirenye aku da ade pengalaman la urus2 hal ini sume..yay!!


Nah usha la gelagat jejaka macho gile bermain futsal...[".]



*sebelum masok pose luh :p



*yeah2 streching dulu yob


*jejaka tampan yang akan berentap


*separuh masa kecederaan




*lepak selepas bermain



*kapten kedua2 pasukan 



*all my beloved membe


Last sekali aku kredit la kat membe2 aku yang datang gak ke majlis yang aku buat nie...

No comments:

Post a Comment