Sunday, March 20, 2011

mamam...

Orang tue2 kate la salah satu care yang baek untuk mengeratkan hubungan silaturrahim antara family ni adalah makan bersama..Emm tapi bagi aku time ni lah untuk kite sume bersua (samela tuh!!) setelah lebey sebulan x makan same..So abah pon decide lah nak bawak kiteowg sume gi makan2 la kat luar..Bukan makan kat umah x bez tapi kan suasane kat luar ni bile malam2 kan ade style cket haha..Aku pon nak share la cket yang kteowg sume ni makan kat satu tempat yang agak menjadi pilihan kami satu family bile nak ase makan2 kat luar nieyh..


*inilah dye restoren Noodle House

Name restoren nieh 'Noodle House'...Yang bez nye restoren niey menyediakan hidangan segala jenis mee,bihun nan kuey tiaw (da name pon noodle..) nan ala2 western food pon ade..Tula kami memang la selalu mkan kat sini tapi yang bez nye kali ini adekku yang kedua tuh bebaek ati plak nak belanje kami sume makan (setelah didesak beratus kali) kerana beliau telah mendapat income hasil 'share'nye dalam satu perniagaan di sekolah..So,apabila padang bola dihulur makan nyiru lah saye tadahkan (ayat zizan raja lawak).


Lepas aku da order makanan sementare menunggu hidangan tibe aku pon saje lah usha2 decorating kat cni..Memang style lah aku nengoknye walaupun restoren je tapi  macam hotel la plak..Yang beznye layanan kat cni tip top belake..Hidangan yang diorder kejap je sampeii.Aku pon lapo gile lah malam tuh so aku pon cbe lah hidangan mee wantan style black paper sauce..Air plakaku try mango jus (ceeywah da macam hos jalan2 carik makan la)



*Nilah mee wantan aku yang sodap tuh..



*amacam terliur tak!!



*tuang leklok ye kak




*jeno dok tunggu chicken chop



*tokey yang pemurah ini malam

Apepon malam tuh memang kenyang lah...haha Credit lah tok adek aku ni pemurah (setelah digesa) untuk membelanja kami mamam dengan kenyangnye..Burp!! uh sampei sendawa plak emm jeno la nak tido malam ni ek..haha

No comments:

Post a Comment