Monday, April 11, 2011

shoppin'




Aiseh ble korang dengor je ayat keramat nih mesti korang mule memikirkannya kepada sesuatu dan ia telah menjadi sinonim dengan mereka ini sejak dari azali lagi.Dan mereka ini adalah...jengjeng (kasi suspen cket) yang bernama perempuan lah.Bukan aku nak kondem ape ke,saje je nak melawok.. (gelak jangan tak gelak) dan aku ase habit yang menjadi rutin kepada kaum hawa ini telah pon ter' infect terhadap diriku ini..haha .Korang jangan pandang serong plak ingat aku nak jadi nyah plak.Bak kate Usop wilcha "Emm simpang.."(sambil meliuk tangan kanan).Yelah merepek lak aku nih banyak benor seloroh nye.Aritu aku g ipoh nan membe aku sebab ade hal cket.Bile nak balek tuh aku suwoh la membe aku drive g Kinta City jap,dye pon da paam da nan aku nih nak beli baju la tuh.Aku gelak je bile dye dok membebel je tak abeh nak dok beli baju dah la tak keje tapi duet dok kuar je.Akhirnye bile da kuar dari Kinta City yang sesak giler tuh aku juz hamek sehelai baju je padahal dok pusin2 dekat 2 jam la jugak.Ahaha tu pon adelah sale boley la beli .Takpe nanti aku da keje aku borong satu kedai!

No comments:

Post a Comment