Monday, April 4, 2011

terlepas suda..




Aduhh aritu stesyen radio kegemaran aku yang gempaq nak wat program namenye xfm Macbeth Secrete Show!!Mule-mule aku pon x bape nak pastila ni bende ape,rupe-rupenye deme nak wat gig's yang menampilkan artis-artis terkenal tanah air secara akustik (woa gempak) n show ni private.Maknenye tiket tak dijual n lau nak dapat pas masuk dye kene lah sertai pertandingan kat radio.Aku skang nih mane la ade mase nak dok je kat radio tuh nak wat mende nih sume.Padahal senang gile ya amat nak menang wehh..Tapi nak wat camner da xde rezki kan,sebab aritu aku ade dengar xfm cakap da abeh da show rahsie ni.Kecewa gak lah aku x dapat la nak join mende nih kalu deme jual tiket nih RM200 pon aku sanggup meyh nak beli.Takpelah aku pon turut tumpang syiok la kat deme-deme yang dapat g usha secret show tuh (dengan nada hiba :p isk3 ) arap-arap xfm wat agi la show-show camnih.

Lau korang nak tau ade 10 artis yang perform dalam show private nih.Mereka adelah Hujan ,Bunkface ,The Adzenders, Grey Sky Morning ,Anna Raffali ,Black ,Aizat ,Liyana Fizi nan Pop Shuvit.Lupe nak gtaw korang yang pendengar radio sendiri yang pilih dyeorang nih untuk perform kat secret show nih.Memang kelas gituh!!
Sori lah aku ingatkan nak share gak pic deme tengah perform tapi aku da upload blurr je so tak jadik la.
Lau nak usha pic Xfm Macbeth Secret Show ley la klik di sini --->  http://www.xfm.com.my/default.asp Okeyh chill ek chow...      






No comments:

Post a Comment