Wednesday, May 18, 2011

alhamdulillah



Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ilahi dengan limpah dan inayahnya aku mendapat tawaran masuk ke universiti untuk melanjutkan pelajaran dengan misi menyampaikan dakwah kepada semua sekali menaikkan nama Islam itu sendiri.Aku diterima masuk ke Akademi Pengajian Islam Nilam Puri (APIUM) Kelantan untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang syariah.Mula-mula pon aku tak berapa konpiden nak amek bidang nih tapi setelah aku berfikir goreng-goreng akhirnya bidang inilah yang aku mintak waktu mengisi borang upu tempoh hari.Membe-membe aku pelik jugak aku amek bidang nih sebab sebelum nih aku minat sangat ngan ekonomi dan sewaktu dengannya.Emm mungkin ini kuasa Allah SWT yang menunjuk kata hati aku supaya aku mengambil bidang ini siapa yang tahu kan?Aku akan belajar bersungguh-sungguh dan akan kembali menegakkan undang-undang Islam dari segi ekonomi dan muamalat..Insya Allah..

p/s: Entri nih sepatutnya ditulis pada minggu lepas tapi busy pula..hehe

No comments:

Post a Comment