Sunday, August 28, 2011

yay!!




Salam semua hoho,,,tinggal bape ari agi nak raye aku pon dok cedey jeh sebab ramadan yang mulia nak meninggalkan aku..kadang-kadang aku dok sorang-sorang pikir kite dok sebok nak sambut raye bagai nak rak tapi apakah amalan yang kita buat sepanjang ramadan ini cukup sempurna??ish3..huhu

Oke la aku tak nak la citer panjang-panjang sebab aku ade banyak assaigment nak buat nih tapi ase malas gile!!
haha duet elaun pon da masyuk.So aku kne la berjimat ciket..Assalam~

6 comments:

  1. Haiiiii..Cakkk!!
    done follow sini no. 30
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. salam kenal....dah follow anda...no 31....harap sudi follow balik..thanks.

    ReplyDelete
  3. woho..kawan abak yae.
    Salam kenal...hope lepas ne kembali ke dunia blogging balik..

    ReplyDelete
  4. salam kenal.. dari blog abak lorong cinta.. singgah dan follow di sini.. :D

    ReplyDelete
  5. Assalam.. dapat info dari Abak, sahabat blogger Lorong Cinta.. saya follow sini no. 35.. Salam ukhwah.. :)

    ReplyDelete
  6. salam, singgah follow sini dari blogger abak :) #36

    ReplyDelete