Friday, February 25, 2011

1st time



Huh at last,setelah aku merase pedih dan pilu apabile sume membe aku dok dapat lesen kete.Aku pula bersyukur sesangat la apabila mama nan abah bagi aku pegi amek lesen kete.Bukan ape aku ta nak amek lesen kete awal2 tapi abah cakap tggu panggilan STAM luh.So apabile aku ditakdirkan x dapat bawulah aku dapat peluang untuk belajo drive kete.Aku punye la eksited gile!!Bukan pe,tapi membe2 aku sume da ley bawak kete yang aku plak x pnah pon bawak kete huhuhu...

Waktu mule2 bawak tu adelah ase cuak nak guling2 je.Tapi akunye cikgu tu memang berpengalaman dye ajo aku macam2 dari zero to full..Aku pon yg 1st time bawak pnyela berhati2 macam kure2 pon ade gak(mmglah
da cikgu suwoh try gear 1 je) supaye aku ley bese bawak luh,almaklumlah beginner.Berkat usaha dan ketekunan yang membara(sastera plak)aku berjaya la menguasai gear 1 nan 2.Tapi masalah aku ble nak endel clucth ni asyik kentoi je ble tang nak brek haha..Oklah ni la pengalaman aku apabile 1st time bawak kete
Anda bagaimana??(ayat iklan lalulintas ;p)

No comments:

Post a Comment