Monday, March 21, 2011

kekezutan..

Semalam aku baru je balek dari teman tok minah kat kampung..Tapi sebelum tuh aku ikut abah anta adek keduaku yang skola kat eypo tuh.Emm x pe lah aku pon da lame x gi eypo niey.Windu plak an tengok bandaraya eypo ni yang dulunye menjadi tempat aku bersekolah di sana (flashback tuh) n bile aku boing2 aku pon ajak la membe2 aku jenjalan kat sini (bile ley oting je).Usai aku menjalani perjalanan yang amat memenatkan akhirnya aku nan abah pon sampeilah kat umah.Tetiba mata aku pon plek la dok usha satu 'menatang' baru dok ade kat halaman umah niey.Bile aku dok perati dalam2 "pergh!! moto baru doe",aku berkata dalam ati.Huh patutlah bile aku tanye penye abah baru je beli moto minggu lepas tapi sabtu baru amek.Emm memang sodaplah bley la aku ronda2 kat sini haha...

p/s: nanti aku share gambo aku nan motor..skang kamera mama pakai la plak

No comments:

Post a Comment